אנו עושים את כל המאמצים על מנת שתוכלו להיכנס לדירה מושלמת וליהנות ממנה כל יום מחדש. למרות רמת הבנייה הגבוהה ובקרת האיכות הקפדנית שלנו, יתכנו ,בשנים הראשונות שלאחר כניסתכם לדירה, ליקויים או אי התאמות שלא יכולנו לצפות אותם או למנוע אותם מראש.

לכן, אנו מעמידים לרשותכם מערך שירות לקוחות גדול ומקצועי שיטפל בכם במהירות וביעילות  ויעניק לכם שירותי בדק ואחריות. , אשר יבטיחו כי תמשיכו להנות מהדירה החדשה שלכם לאורך שנים.

על פי חוק המכר דירות, תקופת האחריות מתחלקת לשני חלקים:

  1. תקופת הבדק – מתחילה עם קבלת המפתח לדירה ונמשכת בין 1-7 שנים בהתאם לסוג הליקוי. במהלך התקופה הזו אנו נתקן כל ליקוי בדירה לפי ההסכם, אלא אם נמצא שהליקוי נגרם משימוש לא  נכון או לא סביר בדירה, למשל עקב תחזוקה לקויה.
  2.  תקופת האחריות – מתחילה מיד בתום תקופת הבדק ונמשכת שלוש שנים. במהלך התקופה נטפל בליקויים לפי ההסכם, כל עוד הם נובעים מהתכנון, מהעבודה או מהחומרים שבהם השתמשנו במהלך הבנייה.

 

בתדהר, אנו מעדיפים שלא לחכות לסוף השנה הראשונה למגורים בדירה כדי לבצע תיקונים . אם גיליתם ליקוי כשלהו בדירה שלכם, עדכנו אותנו והתיקון יתבצע בהקדם ,וזאת על מנת שתוכלו לחזור לשגרה בהקדם האפשרי.

מערכת שירות הלקוחות שלנו עומדת לרשותכם 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע .

שירותי בדק הבית של תדהר

*המידע בכתבה הינה כללית בלבד ואינה מהווה התחייבות ו/או ייעוץ כלשהו או תחליף לייעוץ אחר. רק הסכם חתום כדין יחייב את החברה. ט.ל.ח.