תוכן ראשי
בואו לעבוד איתנו - תדהר

דרושים

דלג לאזור תוכן ראשי
יש לנו כרגע 19 משרות פנויות
גם אם אין משהו מתאים עבורכם כרגע, נשמח לקבל את קורות החיים שלכם
  • תיאור התפקיד:

    ***התפקיד לתקופה של 12 חודשים עם אפשרות למשרה קבועה.
    ביצוע הזמנות רכש וניהול מו"מ עם ספקים.
    עבודה שוטפת מול ספקים וקבלנים.
    איתור ספקים חדשים.
    הפקת דו"חות.
    הצעות מחיר, עמידה בתקציב ובלו"ז.
    משרה מלאה.

    דרישות

    שנתיים ניסיון בקניינות רכש - חובה.
    אנגלית ברמה גבוהה (שיחה שוטפת וכתיבה).
    שליטה ביישומי האופיס.
    שירותיות גבוהה.

  • תיאור התפקיד:

    ניהול שוטף של תחום הלוגיסטיקה בחברה לרבות מעורבות בקביעת אסטרטגיה וניהול עובדים.
    תכנון ותאום משאבים לוגיסטיים תוך עמידה ביעדי וצרכי הפרוייקטים - לוחות זמנים, תקציב ואיכות אופטימאליים.
    הטמעת תכניות, כלים ואסטרטגיות עבודה בתחומי הלוגיסטיקה והתפעול בחברה.

    דרישות

    ניסיון קודם בניהול מפעל /ניהול ייצור/ ניהול לוגיסטי לרבות ניהול עובדים - חובה.
    הכרות עם תחום הבנייה ו/או הנדל"ן - יתרון משמעותי.
    השכלה אקדמית במנע"ס /כלכלה /חשבונאות /משפטים - יתרון.

    נכונות לעבודת שטח דינאמית הכרוכה בנסיעות ברחבי הארץ, בהיקף משרה מלא.
    המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

  • תיאור התפקיד:

    הכרות מלאה עם שוק הנדל"ן.
    יצירת וניהול קשר עם לקוחות פוטנציאליים והצגת הפעילות האסטרטגית של החברה.
    הובלת תהליכי שיווק, יחסי ציבור ומתן שירות שוטף ללקוחות.
    מעורבות בכתיבה ותפעול של הסכמי ההתקשרות והמכרזים אל מול הלקוחות.
    ליווי עסקאות עד לסגירתן בהיבטים הבירוקרטיים, המשפטיים והביטוחיים.

    דרישות

    ניסיון והכרות עם תחום השיווק/ מסחר/ פיתוח עסקי מארגון בינוני – גדול – חובה.
    ניסיון מוכח בהובלת תהליכים, בקרה ומעקב.
    אוריינטציה לעולם המשפטים– יתרון.
    שליטה גבוהה בתוכנות האופיס.
    אנגלית ברמה גבוהה מאוד – חובה.

    משרה מלאה
    מיועדת לנשים וגברים כאחד.

  • תיאור התפקיד:

    ניהול כולל של תחום הרכש בחטיבה לרבות ניהול עובדים.
    הבטחת תקינותם של תהליכי הרכש.
    עריכת הסכמי רכש והתקשרויות, קנינות רכש, ניהול מו"מ, שמירה וייעול תקציב ההוצאות ואספקת מוצרים ושירותים.
    עבודה מרובת ממשקים פנים וחוץ ארגוניים כולל ספקים וקניינים בארץ ובחו"ל.

    דרישות

    ניסיון בניהול רכש בארגון בינוני –גדול – חובה.
    ניסיון בעבודה על מערכות רכש מורכבות.
    אנגלית ברמת שפת אם – חובה.
    ידע והכרות עם מערכות רכש בתחום עבודות הגמר – יתרון משמעותי.

    משרה מלאה

  • תיאור התפקיד:

    הבטחת ההרתעה, האכיפה והגברת הביטחון ותפעול מערך האבטחה בחברה.
    מעורבות בקביעת מדיניות האבטחה ויישום המדיניות באתרי החברה.
    ניהול שגרת הסיורים באתרי הבניה, לרבות סיורי לילה ומתן מענה לכל אירוע בתחום הביטחון ביום ובלילה וניהול הסיכונים בתחום הביטחון.
    תחקור ולמידה מאירועים חריגים.
    קיום קשר עם גורמי האכיפה הרלוונטיים כגון משטרה, שב"כ וכיו"ב.

    דרישות

    ניסיון קודם כקב"ט / מנהל /ת בטחון - חובה.
    ניסיון בעבודה בתחום הביטחוני/ בילוש - יתרון משמעותי.
    רישיון לנשק - חובה.
    בעל /ת נשק פרטי - חובה. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

  • תיאור התפקיד:

    אחריות על הטמעת תרבות הבטיחות באתר, אכיפה, עבודה צמודה עם מנהל הפרויקט משלב התכנון דרך שלבי הביצוע ועד תחקורים.
    שותפות בבניית תוכניות בטיחות שנתיות,הכנת דוחות,הצפת פערים וסיוע ברכש.
    העברת תדריכים,אחריות על בדיקות מסמכים הנוגעים לעולם הבטיחות ועוד המון תחומי אחריות במסגרת התפקיד.
    העבודה באתר באיזור המרכז.
    עבודה בימים א'-ה' וימי שישי לסירוגין.

    דרישות

    שנתיים נסיון באתר בניה - חובה
    הנדסאי/ת בנין- יתרון
    הכרות עמוקה ויסודית עם חוקי הבניה והתקנות- יתרון
    שליטה ביישומי Office

  • תיאור התפקיד:

    אחריות לבטיחותם של העובדים והמבקרים באתר, תוך קיום שגרת "בטיחות" והקפדה על נהלי החברה ודרישות החוק.
    הכרה והבנה של תוכניות אדריכל ותוכניות קבלנים.
    הכרה והבנה של חוזי קבלנים וספקים.
    הבנת הפרויקט בהבטים של לוחות זמנים, חומרים, דגשים הנדסיים ומגבלות.
    שיבוץ וסינכרון בין קבלני המשנה והפועלים
    אחריות על כשירות העובדים לביצוע תפקידם
    חניכה וניהול יעיל של הקבלנים והפועלים לעמידה באיכות, בלו"ז ובתקציב כולל:
    תיעוד עבודת קבלני המשנה לצורך התחשבנות.
    תיעוד מדויק של שעות עבודה פועלים לפי סעיפי עבודה/משאב.
    בקרה על איכות העבודה

    דרישות

    הסמכה כמנהל/ת עבודה מוסמך/ת
    מהנדס /ת / הנדסאי /ת בניין - יתרון.
    לפחות 5 שנות ניסיון כמנהל /ת עבודה.
    אסרטיביות, חריצות, אמינות וקפדנות.
    יחסי אנוש טובים.
    שליטה מלאה בעברית.

  • תיאור התפקיד:

    ניהול ובקרת לו"ז לפרויקטים יזמיים.
    ניהול ובקרה של אבני הדרך היזמיות החוזיות.
    הצגת דוחות שבועיים / חודשיים בנוגע לפערים הקיימים, והצעת פעולות לתיקון.
    עבודה מול ממשקים רבים בארגון ובצמוד למנהל היזמי.

    עבודה במשרה מלאה

    דרישות

    מהנדס/ת תעשייה וניהול / הנדסאי/ת תעשייה וניהול - חובה
    כשנתיים ניסיון בניהול לוחות זמנים / בקרת פרויקטים - חובה
    ניסיון בתוכנת MS Project - חובה
    יכולת לעבודה עצמאית, עם ריבוי ממשקים ומשימות

  • תיאור התפקיד:

    תאום ותכנון מול היועצים לביצוע הנדסי אופטימלי.
    התאמת תוכניות הברזל לייעול וחסכון בביצוע.
    תכנון ותחזוקת לוח זמנים של ביצוע הפרויקט.
    תכנון וניהול האתר ומשאבי הציוד הנדרשים לביצוע הפרויקט בהתאם ללו"ז, לתקציב ולבטיחות.
    ניהול התוכניות לביצוע והפצתם לקבלנים השונים.
    אחריות לביצוע הפרויקט ע"פ תקנות וחוקי הבניה.
    אחריות על תהליך הוצאת טופס 4.

    דרישות

    תואר בהנדסה אזרחית / בניין - חובה.
    ניסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה - חובה.
    תפקוד תחת לחץ וריבוי משימות.
    יחסי אנוש מעולים.
    יכולת עבודה בצוות.

  • תיאור התפקיד:

    שמירה על חיי אדם תוך הטמעת ואכיפת תרבות וחוקי הבטיחות באתרים.
    עבודה מול מנהלי הפרוייקטים בכל הנוגע לבטיחות האתר משלב התכנון דרך שלבי הביצוע ועד תחקור הפרויקט בעין הבטיחות.
    הכנת תכנית לניהול הבטיחות בפרויקט, כתיבת נהלי בטיחות, עדכון נהלי חברה.
    הובלת הדרכות שוטפות, ניהול והכשרת עובדים, מעקב כשירויות והסמכות של עובדי האתר.
    משרה מלאה.

    דרישות

    תעודת ממונה בטיחות - חובה.
    ניסיון כממונה /ית בטיחות - חובה.
    הכרות עמוקה ויסודית עם חוקי הבניה והתקנות- חובה.
    רשיון נהיגה- חובה.

  • תיאור התפקיד:

    ניהול תכנון הפרויקט משלב בחינת הפרויקט עד ביצוע.
    ווידוא התאמת התכנון לתוכנית העסקית של הפרויקט לרבות קביעת מפרטים ותכנון.
    ניהול מכרזים לבחירת יועצים ומתכננים בהתאם ללו"ז ותקציב הפרויקט.
    ניהול היועצים בפרויקט.
    משרה מלאה ברמת גן.

    דרישות

    ניסיון של 5 שנים לפחות בניהול תכנון ורישוי - חובה.
    מהנדס /ת או אדריכל /ית - חובה.
    שליטה גבוהה בישומי הoffice - חובה.
    הכרת רוויט- יתרון
    ניסיון בתיאום מערכות- יתרון
    יכולות ניהול גבוהות, יכולת עבודה בצוות, נכונות לעבודה בהתאם ללוחות זמנים צפופים.

  • תיאור התפקיד:

    שירות אישי ומלא ללקוחות פרוייקט הדיור.
    טיפול בפניות, התנהלות שוטפת מול ספקים חיצוניים ופנימיים.
    עבודת ממשקים רבה, תפקיד רחב, מגוון ומאתגר.
    משרה מלאה, א'-ה', 8:00-17:00

    דרישות

    ניסיון קודם בשירות לקוחות - חובה.
    שליטה מלאה ביישומי המחשב - חובה.

  • תיאור התפקיד:

    הקמת חוזים במערכת החשבונות בהתאם להסכמים.
    הפקת חשבונות חודשיים לקבלנים בשיתוף עם מנהלי הפרויקטים.
    ביקורת ואישור תשלומי ספקים וקבלנים בהתאם להסכמים .
    ניהול מקצועי של מזכירות אתר בנושא קליטת תעודות משלוח וחשבוניות.
    הדרכות חודשיות לכלל הפקידות האתרים.
    ביצוע הדרכות על מערכות החשבונות והחשבוניות למשתמשי המערכות.
    משרה מלאה

    דרישות

    ניסיון בהנהלת חשבונות או רכש - חובה.
    ניסיון כמאשרת חשבונות - יתרון.

  • תיאור התפקיד:

    מתן שירותים לחברי ההנהלה ניהול שוטף של לוחות זמנים ויומנים, תיאום ותפעול פגישות ומתן שירותי מזכירות כלליים.
    מתן תמיכה אדמיניסטרטיבית ותפעולית להנהלת החברה.
    עבודה מול ממשקים רבים בתוך ומחוץ לארגון.

    דרישות

    ניסיון מוכח בתפקידי אדמיניסטרציה בארגון - בינוני גדול.
    ניסיון בעבודה אדמיניסטרטיבית בלשכה יתרון.
    שליטה בשפה האנגלית קריאה, כתיבה, דיבור.

  • תיאור התפקיד:

    תפעול המנוף
    קיום מערך בדיקות לאבטחת תקינות המנוף
    עבודה מול מנהל העבודה ודיווח על פעולות לא תקינות וחריגים

    דרישות

    מפעיל /ת עגורן צריח א'4- חובה
    נסיון של לפחות 3 שנים בתפקיד דומה - חובה

  • תיאור התפקיד:

    ניהול הלוגיסטיקה, אחריות על הזמנת חומרים וציוד, מלאי.
    ניפוק, תחזוקה, הכרת כלים חשמליים ותיקונם במחסן.
    ניהול כל חצר האתר, עבודה מול קב"ט החברה ועוד תחומי אחריות מגוונים.
    משרה מלאה

    דרישות

    שירותיות גבוהה - חובה.
    נסיון בעולם הלוגיסטיקה /המחסנים - יתרון.
    זיקה לעולם הטכני.

  • תיאור התפקיד:

    אחריות מלאה על תהליך השכר מתחילתו ועד סופו.
    קליטת עובדים חדשים למערכת.
    עדכון שוטף של נתוני השכר, הכולל טיפול בדיווחי שעות.
    טיפול בסיומי העסקה ופרישה.
    מתן שירות ומענה לעובדים ומנהלים בארגון.
    דיווחים לרשויות: קופות גמל, ביטוח לאומי ומס הכנסה.
    משרה מלאה

    דרישות

    תעודת חשבות שכר ממוסד מוכר - חובה.
    ניסיון בחשבות שכר בארגון גדול - 3 שנים ומעלה.
    הכרות ועבודה קודמת על מערכת חילן - חובה.
    שליטה מלאה בכל תוכנות האופיס.
    הכרות וידע בדיני עבודה.

  • תיאור התפקיד:

    אחריות להצעת חלופות למפרטים ושיטות ביצוע על מנת לזכות בעבודה.
    אחריות על למידת הפרויקט והצפת סיכונים בתכנון בשלב התמחור, חישוב כמויות ושטחים לטובת התמחור.
    השתתפות בסיור קבלנים, סריקה בחומר והערכת כדאיות במילוי מכרז.
    פניה לספקים וקבלני משנה בנושאים שונים ובחירת הצעת מחיר אופטימלית, משא ומתן מול הגורמים הרלוונטיים.
    משרה מלאה.

    דרישות

    הנדסאי /ת אדריכלות /הנדסת /הנדסאי /ת בניין - חובה.
    3 שנות נסיון בענף הבניה.
    יכולת קריאת תוכניות ויישומי אופיס ברמה גבוהה.
    ניסיון בתפקיד דומה- יתרון

  • תיאור התפקיד:

    החזקת תמונת תקציב עדכנית של הפרויקטים והנכסים,
    איסוף וריכוז מידע לצורך דוחות תקופתיים להנהלה ושדרוג הדוחות הקיימים ע"פ אפיון ודרישה
    מתן מענה שוטף לצרכי הנהח"ש בשוטף (הוצאת תשלומים, תמיכה בנושא משכנת).
    מתן מענה לדרישות מידע מחברות/גופים פיננסיים שעורכים עלינו הערכות שווי (מטעמנו או מטעם שותפים).
    מעקב אחר פיתוח אפיוני כלים נדרשים מול מחלקת מערכות מידע, כולל בדיקות לאחר פיתוח לפני יישום והטמעה.
    משרה מלאה

    דרישות

    נסיון של שנתיים לפחות בענף הנדל"ן- חובה
    תואר בכלכלה/תעשייה וניהול/מנהל עסקים/רו"ח ממחלקות כלכליות - חובה
    נסיון ממשרד שמאות מקרקעין- יתרון
    נסיון בניהול תקציבים- יתרון

שינוי גודל גופנים
ניגודיות
Howdy,
Buy Premium Version to add more powerful tools to this place. https://wpclever.net/downloads/wp-admin-smart-search

מדיניות קבצי Cookie